КП «Шляхрембуд» перевиконало фінансовий план за 2020 рік і отримало 1,9 млн. грн. прибутку

31 серпня виконавчий комітет Сумської міської ради затвердив звіти про виконання фінансових планів комунальних підприємств міста, які працюють у галузі ЖКГ, за 2020 рік.

Із дев’яти підприємств фінплани за минулий рік виконали лише три, серед яких і КП «Шляхрембуд». Більш того, «Шляхрембуд» – єдине комунальне підприємство у галузі ЖКГ, яке значно перевиконало план, отримавши прибуток у сумі 1,9 млн. грн. замість запланованих 230 тис. грн. (виконання – 827%).

 Пояснювальна записка до звіту по фінансовому плану за 2020 рік КП «Шляхрембуд» СМР

У 2020 році підприємством виконувалися поточний ремонт вулично-дорожньої мережі, поточний ремонт та обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху, нанесення та поновлення дорожньої розмітки, капітальний ремонт технічних засобів регулювання дорожнього руху, санітарне утримання вулично-дорожньої мережі міста, очищення колодязів, колекторів, вивіз сміття, розчищення вулиць від снігу.

Загальна сума чистого доходу за 2020 рік склала 230 325,0 тис. грн. (без ПДВ), що на 84% більше, ніж заплановано, та на 78% більше, ніж фактичне виконання 2019 року.

Основні показники (без ПДВ)

  • Чистий дохід – 230 325,0 тис. грн.
  • Собівартість реалізованої продукції  (товарів, робіт, послуг) – 214 977,0 тис. грн.
  • Адміністративні витрати в сумі 9 737,0 тис. грн. (4% від чистого доходу)  
  • Фінансовий результат від звичайної діяльності до оподаткування – 2 598 тис. грн., що на 2 200,0 тис. грн. більше, ніж в 2019 році.

Основні показники фінансової діяльності підприємства за звітний рік у порівнянні з 2019 роком (тис. грн., без ПДВ)

Показники2019 р.2020 р.%
Чистий дохід129 252230 325178
Собівартість робіт121 341214 977177
Валовий прибуток7 91115 348194
Інші операційні доходи5 62778114
Адміністративні витрати6 6939 737145
Інші операційні витрати6 5433 92560
Фінансовий результат від операційної діяльності3022 467У 8 разів більше
Чистий фінансовий результат2841 901У 7 разів більше

Основні показники фінансової діяльності підприємства за звітний рік у порівнянні з плановими показниками (тис. грн., без ПДВ)

Показники2020 р. план2020 р. фактвиконання %
Чистий дохід125 000230 325184
Собівартість робіт116 231214 977185
Валовий прибуток8 76915 348175
Інші операційні доходи (плата за стоянку, реалізацію путівок тощо)5 55578114,1 (ДОТ «Зоряний» не працював)
Адміністративні витрати7 4989 737130
Інші операційні витрати (лікарняні за рахунок підприємства, витрати оздоровчого табору)6 5873 92559,6 (ДОТ «Зоряний» не працював)
Фінансовий результат від операційної діяльності2402 4671,028
Чистий фінансовий результат2301 901827

Протягом 2020 року КП «Шляхрембуд» СМР поточним ремонтом  відремонтувало 154,6 тис. кв. м. дорожнього покриття

Найбільші об’єкти 2020 рокуВартість ремонту, тис. грн. (з ПДВ)
Вул. Харківська (за рахунок субвенції)118 472,7
Вул. Білопільський шлях4 154,3
Вул. Брянська3 789,2
Вул. Декабристів3 200,0
Вул. Іллінська6 459,7
Вул. Нижньосироватська3 545,7
Вул. Садова3 053,3
Нижнє Піщане3 104,5
Провул.  Гетьманський3 406,3
Прочищення зливової каналізації8 528,4

Для збільшення обсягів доходів підприємством виконано робіт для інших замовників по ремонту асфальтобетонного покриття, надання послуг будівельної техніки та інше на суму 30 886,0 тис. грн., що у 3 рази більше, ніж у 2019-му.

У 2020 році підсобним підприємством було виготовлено 72,8 тис. т асфальтобетонної суміші, що у 2,5 рази більше, ніж у 2019 році.

Освоєно капітальних інвестицій у 2020 році на суму 15 737 тис. грн., у тому числі придбання активів за видами (без ПДВ):

  • придбання навантажувача фронтального JCB-426HT –  2 731,8 тис. грн.;
  • придбання спеціалізованого автомобіля МАЗ-5550С3 – 5 шт. на суму 6 659,0 тис. грн.;
  • придбання екскаватора-навантажувача JCB-3CX – 2 647,9 тис. грн.;
  • оснащення ОТ «Зоряний» – 1 570 тис. грн.;
  • інші матеріальні активи  – 2 128,3 тис. грн.

Середньооблікова чисельність працівників підприємства за  звітній рік складає 250 чоловік. Середній дохід одного працівника по підприємству – 14 794 грн., що на 48% більше, ніж у 2019 році.

З метою регулювання виробничих, трудових і соціально-економічних відносин на підприємстві укладений Колективний договір на 2019-2021 роки, зареєстрований рішенням виконавчого комітету Сумської міської ради від 12.02.2019 №66.

В колективному договорі для стабільної та ефективної діяльності освітлені питання зайнятості працівників, робочого часу та відпочинку, питання оплати праці, зобов’язання адміністрації, працівників та профспілкової організації підприємства та інше.

На підприємстві постійно здійснюється жорсткий контроль за економією паливо-енергетичних ресурсів, енергоносіїв.

Детальний аналіз доходів, витрат, ефективності діяльності та ін. можна подивитися в таблицях за посиланням.